Gdzie mnie znajdziesz

POMYSŁ NA PREZENT: Zaproszenie handmade




Jeśli chcesz zrobić komuś prezent, zaproszenie na wspólny wypad zawsze jest trafionym pomysłem :) Żeby sprawić jak najwięcej radości, zadbaj o odpowiednią formę biletu lub zaproszenia. Wystarczy kilka chwil i odrobina wyobraźni, by pokazać drugiej osobie jak bardzo Ci na niej zależy :) Nie martw się, nie potrzebujesz nie wiadomo jakich zdolności plastycznych, by poradzić sobie z tym zadaniem :) 

Na warsztat wzięłam "męskie" rozrywki, ponieważ przedstawione niżej vouchery były prezentami dla mojego przyjaciela. Wszystkie spotkały się z entuzjazmem, dlatego postanowiłam podzielić się moimi pomysłami :) Takie zaproszenia są idealne na wszystkie okazje :)

POTRZEBUJESZ:

- biały blok techniczny (baza)
- czarny pisak (najlepiej taki do płyt CD)
- różnokolorowe papiery wizytówkowe (zwróć uwagę na ciekawą strukturę)
- kolorowy blok techniczny
- taśma dwustronna zwykła
- taśma dwustronna przestrzenna
- kredki

OPCJONALNIE:

- filc
- cekiny
- cyrkonie z metra
- klej wikol
- kolorowe nici i igła

Jeśli wszystko masz, czas na zabawę. Białą kartkę składasz na pół i docinasz do odpowiedniego rozmiaru. Kolorowe kartony wraz z papierem wizytówkowym tniesz wedle uznania i przyklejasz w różnych kombinacjach (mogą na siebie nachodzić) tworząc iluzję warstw.  Do tak przygotowanej bazy przyklejasz rysunki tematyczne na taśmę przestrzenną (jeśli nie lubisz rysować, możesz wydrukować odpowiedni motyw i pokolorować go kredkami). Na koniec użyj czarnego pisaka, by wykończyć dzieło różnymi napisami. Jeśli wolisz wersję trudniejszą, wytnij odpowiedni kształt z filcu, przyszyj cekiny, koraliki lub przyklej cyrkonie. Następnie dzięki wikolowi umieść całą konstrukcję na przygotowanej bazie. 

Jedyne co Cię ogranicza to wyobraźnia :) Poświęć nieco czasu i uwolnij swoje kreatywne komórki. Jestem przekonana, że stworzysz coś fajnego i sprawisz swoim bliskim wiele radości :) A Tobie, które podoba się najbardziej?

authorImg

Kamila Czarnomska

Doradca Kariery, Trenerka, Content Manager. Zakochana w networkingu, rysowaniu i czytaniu książek. Wyznaje zasadę, że można żyć na dwa sposoby, albo tak jakby nic nie było cudem, albo tak jaby cudem było wszystko, zawsze wybierając drugie rozwiązanie.


Napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Newsletter

Translate

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na blogu są moją własnością, dlatego nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody. Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia lub treści skontaktuj się ze mną. Blog chroniony jest prawami autorskimi. Łamanie ich jest karalne.