Gdzie mnie znajdziesz

Do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć




Jestem przekonana o tym, że przynajmniej raz w życiu doznałeś olśnienia i w Twojej głowie zrodził się fascynujący i genialny pomysł. Pamiętasz tę ekscytację? Pamiętasz to uczucie, które pozwalało Ci wierzyć, że właśnie zmieniasz swoje życie? Jeśli udało Ci się zrealizować te plany, moje wielkie brawo, szacun, kłaniam Ci się w pas. Jeśli natomiast jesteś jedną z tych osób, odkładających plany do szuflady- witaj, ten tekst jest dla Ciebie.

MOMENT KREACJI...

Był taki czas, kiedy ten blog stanowił centrum mojego małego świata. Przeżywałam wtedy trudny dla mnie okres bezrobocia i chciałam wypełnić jakoś swój czas. Zaczęłam więc "bawić się" w rękodzieło. Poznałam fantastyczne osoby, które bardzo mnie wspierały i motywowały. Miałam też swoje pierwsze sukcesy sprzedażowe. Zgłębiając tajniki różnych technik miałam kilka pomysłów na rozwój tego miejsca, wszystkie skupione wokół tematyki handmade. W pewnym momencie chciałam, by pomarańczowe okno stało się firmą oferującą wytwory moich rąk. Wszystko się zmieniło, kiedy dopadła mnie rzeczywistość.

ZJADACZ PLANÓW

Tak, bieżące sprawy potrafią skutecznie odebrać chęci do działania. Skupiona na poszukiwaniu pracy, ledwo starczało mi czasu na uzupełnianie bloga, co dopiero mówiąc o jego rozwoju. W miarę jak przedłużał się mój przymusowy urlop, traciłam też serce do tego miejsca, a moje plany zostały zmiażdżone przez realia, z jakimi musiałam się zmierzyć. Półfabrykaty kosztują, sprzęt kosztuje, nawet wysyłka towarów do klientów kosztuje...wtedy nie mogłam sobie na to pozwolić, dlatego z bólem serca, stopniowo opuszczałam pomarańczowe okno.

LUBIĘ TĘ NAZWĘ

Zawsze byłam zadowolona z nazwy bloga. W moim pokoju, czyli centralnym miejscem dowodzenia, znajduje się duże, piękne pomarańczowe okno. Żeby podkreślić jego energetyczny charakter, dobrałam do niego kolorowe zasłony i dodatki :) Blog jako moje "okno" na świat nie mógł mieć innej nazwy. Głównie przez sentyment do całej tej "otoczki", nie skasowałam strony, która sobie wisiała w internecie przez następne kilka lat. Od czasu do czasu miałam "przebłyski" natchnienia, co doprowadziło mnie do publikacji nieznacznej ilości postów, ale do regularnej działalności nigdy nie wróciłam.

W KOŃCU DOROSŁAM

W międzyczasie dorosłam. Nabrałam blogowego doświadczenia i "obycia". Od dwóch lat z powodzeniem realizuję swoje marzenia o ciekawym miejscu w sieci, gdzie mogę dzielić się swoją wiedzą. Tak powstał Trening Kariery. Mój ukochany blog, który przerodził się w firmę. Dzięki niemu pomagam innym, którzy tak jak kiedyś ja, szukają swojego miejsca na rynku pracy. Mimo, że staram się pisać w luźny sposób, wiem że poruszana tematyka należy do tej "trudniejszej" w odbiorze i nie każdy tekst, nie każde przemyślenia mogą  być tam opublikowane.

Niedawno dorosłam znowu. Odkopałam moje plany i zapiski. Większość wcześniejszych obaw została przepracowana i pokonana. Z dawnych strategii nie wszystkie zostaną wdrożone..ale właśnie na tym polega cała magia :) Pomarańczowe okno rozkwita na nowo, bo jest prowadzone przez inną Kamilę niż ta sprzed kilku lat :) Moje myśli się zmieniły i formuła tego bloga też. Jestem strasznie ciekawa co z  tego wyniknie :)

LEKCJA DLA CIEBIE

Wróć do swoich planów, które kiedyś przyprawiały Cię o szybsze bicie serca. Spójrz na nie nowym okiem. Ponownie rozważ wszystkie możliwości oraz "za" i "przeciw". Sprawdź jak możesz wykorzystać swoje stare strategie do stworzenia czegoś zupełnie nowego. Nikt nie mówi, że musisz się kurczowo trzymać wszystkiego, co kiedyś wydawało Ci się genialnym odkryciem. Świat się zmienia, Ty się zmieniasz. To naturalne, że z perspektywy czasu dostrzegasz nowe możliwości. Żal ich nie wykorzystać, prawda? Daj im szansę. Dostosuj do realiów otaczającej Cię rzeczywistości, ale z nich nie rezygnuj. Ktoś mi kiedyś powiedział, że niektóre projekty nie wychodzą mi dlatego, ponieważ podświadomie czuję brak gotowości do ich realizacji. Kiedyś uznawałam to za głupotę, dziś to dla mnie prawda objawiona. Daj sobie szansę na spełnienie marzeń :) Ja właśnie po nie idę :)
authorImg

Kamila Czarnomska

Doradca Kariery, Trenerka, Content Manager. Zakochana w networkingu, rysowaniu i czytaniu książek. Wyznaje zasadę, że można żyć na dwa sposoby, albo tak jakby nic nie było cudem, albo tak jaby cudem było wszystko, zawsze wybierając drugie rozwiązanie.


Napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Newsletter

Translate

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na blogu są moją własnością, dlatego nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody. Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia lub treści skontaktuj się ze mną. Blog chroniony jest prawami autorskimi. Łamanie ich jest karalne.