Gdzie mnie znajdziesz

Uśmiechnij się ;)




Ostatnio wymieniłam sporo maili z moimi zagranicznymi przyjaciółmi, których łączy jedno- kochają podróże. Często opowiadają mi o nich, skutecznie zaszczepiając chęć odwiedzenia coraz to nowych miejsc ;)

Wielu z nich było również w Polsce, więc oczywiście zapytałam co sądzą o naszym kraju. Było wiele ciekawych wypowiedzi, ale zaskakująco często pojawiało się stwierdzenie, że jesteśmy bardzo smutnym narodem.

Zaczęłam się nad tym zastanawiać i doszłam do wniosku, że czas to sprawdzić :) Czy my faktycznie jesteśmy pozbawieni uśmiechu? 

Podczas moich ostatnich, rutynowych wyjazdu do pracy,postanowiłam uśmiechać się do każdego kto raczy zwrócić na mnie uwagę: do mijających mnie ludzi, pani w sklepie, kierowcy sprzedającego bilety, konduktora, słowem do każdego. 

Wnioski negatywne
* ponad połowa osób do których się uśmiechałam patrzyła na mnie jak na wariatkę lub  mocno się dziwiło widząc moje zachowanie
* konduktor sprawdzał mi baaardzo wnikliwie bilet (uśmiech uznał chyba za wyraz cwaniactwa)
* dwoje starszych osób uznało, że się z nich nabijam

Wnioski pozytywne
* panie w sklepie lepiej i sprawniej mnie obsługiwały
* w autobusie dwóch mężczyzn ustąpiło mi miejsca
* jedna starsza para powiedziała, że miło zobaczyć radosną osobę
* czułam się lepiej, więcej rzeczy mnie cieszyło..byłam szczęśliwa

Wnioski końcowe
Ludzie dziwnie reagują na szczęśliwe osoby ;) co nie powinno nam przeszkadzać w uśmiechaniu się ;) Na prawdę..chciałabym zobaczyć zadowolonych z życia ludzi, ubranych kolorowo z fantazją, będących uosobieniem wszelkich pozytywnych zjawisk, zwłaszcza kiedy mam zły humor.  Niestety u nas może nie być to tak super odbierane jak za granicą, ale cóż, trzeba próbować ;) 

A wy? Jak byście zareagowali widząc dziewczynę pozdrawiającą Was uśmiechem? :) 
authorImg

Kamila Czarnomska

Doradca Kariery, Trenerka, Content Manager. Zakochana w networkingu, rysowaniu i czytaniu książek. Wyznaje zasadę, że można żyć na dwa sposoby, albo tak jakby nic nie było cudem, albo tak jaby cudem było wszystko, zawsze wybierając drugie rozwiązanie.


Napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Newsletter

Translate

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na blogu są moją własnością, dlatego nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody. Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia lub treści skontaktuj się ze mną. Blog chroniony jest prawami autorskimi. Łamanie ich jest karalne.