Gdzie mnie znajdziesz

Niespodzianka



Długi weekend wykorzystałam na przygotowanie niespodzianki dla dziewczyny, która dba o porządek w biurze, gdzie pracuję. Wywiązuje się ze swoich zadań świetnie, przy czym jest bardzo sympatyczna i pomocna. Chciałam jej jakoś podziękować, stąd pudełeczko na błyskotki ;) Drugie, mniejsze pomieści moje kolczyki, których wciąż przybywa ;)
Mam nadzieję, że niespodzianka spodoba się Monice ;)




authorImg

Kamila Czarnomska

Doradca Kariery, Trenerka, Content Manager. Zakochana w networkingu, rysowaniu i czytaniu książek. Wyznaje zasadę, że można żyć na dwa sposoby, albo tak jakby nic nie było cudem, albo tak jaby cudem było wszystko, zawsze wybierając drugie rozwiązanie.


Napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Newsletter

Translate

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na blogu są moją własnością, dlatego nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody. Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia lub treści skontaktuj się ze mną. Blog chroniony jest prawami autorskimi. Łamanie ich jest karalne.