Gdzie mnie znajdziesz

Mój prywatny skarb



Babcia to skarb każdego wnuczka. Zasługuje na uwagę każdego dnia, a dziś szczególnie. Moja babcia jest...aniołem.  Prywatnym super bohaterem i najważniejszą osobą w życiu. Ma wielkie serce, jest waleczna, ale też uprzejma i kochająca ludzi. Jest moją prawdziwą dumą. Mam nadzieję, że też taką macie ;)

Smaki dzieciństwa,
Uwielbiam jej kuchnię. Naleśniki..niby proste, a tylko jej smakują wybornie. Kruche brzegi, wypieczony środek, odpowiednio słodkie, nigdy nie ociekające tłuszczem. Najlepiej komponują się z dżemem jabłkowym oczywiście własnej roboty ;) a placuszki z jabłkami (z własnej działki) ehh poezja ;) Nikt nie potrafi tak gotować jak babcia. Co tam restauracje..chcecie prawdziwych delicji? Zapraszam do siebie ;)

Moja bohaterka
Babcia jako jedyna osoba na świecie po prostu we mnie wierzy. Mało tego..prawdopodobnie uważa mnie za chodzący cud świata, którym oczywiście nie jestem, ale za tę wiarę, codziennie jej dziękuję. Zawsze o mnie walczy,  pomaga, nigdy nie zostawia samą z problemami i wiem, że nikomu nie da mnie skrzywdzić. Chwali się mną, co dodaje mi skrzydeł i motywacji by nigdy jej nie zawieść.

Miejsce na ziemi
Jej dom ma taki specyficzny klimat. To jest moje miejsce na ziemi. Tylko u niej prawdziwie wypoczywam, zbieram myśli i czuję, że to mój dom. Mam tu swój pokój z wielkim łóżkiem, książkami i...moimi laurkami z dzieciństwa, które dla niej przygotowałam. Dzięki niej panuje tu atmosfera miłości i akceptacji..cudowne miejsce.

Nauczycielka
Babcia nauczyła mnie czytać i kochać książki. Ma ich ponad tysiąc, śmiejemy się, że mogłaby otworzyć bibliotekę. Książki pozwoliły mi przeżyć wiele zawirowań w życiu, dlatego jestem jej wdzięczna za czas jaki został mi poświęcony, bym jak najszybciej nauczyła się składania pojedynczych liter w wyrazy i zdania.

Rakieta, której nikt nie zatrzyma
Gdzie moja babcia nie chodzi, czego ona nie robi.. nie zna słowa "odpoczynek". Chciałabym jej wieku być tak aktywna.. Uprawia działkę, czyta książki, spotyka się z koleżankami, należy do klubów emerytów..wszędzie jej pełno :) Słowem nigdy nie uskarżała się na swoje samopoczucie. Jest bardzo samodzielna i jak mówi "zrobię wszystko, poradzę sobie..powolutku ale sobie poradzę" i to zawsze z uśmiechem na ustach.

Elegantka
Babcia powiedziała mi kiedyś: "Kobieta musi mieć długie włosy, rzęsy i paznokcie i do tego obowiązkowo kapelusz". Może kapelusz to niekoniecznie w moim przypadku ,ale babcia zawsze go ma ;) 

Dlaczego Wam ją opisuję? Bo jestem szczęśliwa, że moja babcia nie jest zakochana w radiu na literę M, a wychowanie wnucząt  nie ogranicza do kupowania prezentów. Chciałabym też jej publicznie podziękować za jej tradycjonalizm. Moja babcia należy do tych, co zrobią sweter na drutach, opowie o dawnych czasach,  pokaże stare obrazy, nauczy czytać, szanować ludzi, malować i wierzyć we własne siły. Życzę każdemu by miał kogoś takiego, choć przez chwilkę :)

authorImg

Kamila Czarnomska

Doradca Kariery, Trenerka, Content Manager. Zakochana w networkingu, rysowaniu i czytaniu książek. Wyznaje zasadę, że można żyć na dwa sposoby, albo tak jakby nic nie było cudem, albo tak jaby cudem było wszystko, zawsze wybierając drugie rozwiązanie.


Napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Newsletter

Translate

Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia i treści umieszczone na blogu są moją własnością, dlatego nie zgadzam się na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody. Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia lub treści skontaktuj się ze mną. Blog chroniony jest prawami autorskimi. Łamanie ich jest karalne.